احتمال رایگان شدن pudg

احتمال رایگان شدن pudg

احتمال رایگان شدن پابجی

 

 

 

 

شاید پابجی اولین بازی در سبک بتل رویال نباشد اما، بدون شک این محصول گامی مهمی را در راستا مطرح شدن و محبوب شدن این سبک میانمخاطبان دنیای گیم و انتشار بازی‌هایی همچون فورتنایل و اپکس داشت. حدود چهار سال از انتشار بازی پابجی می‌گذرد. این عنوان سپتامبر ۲۰۱۷ رویپلتفرم استیم در دسترس قرار گرفت و حال بنا بر ادعای دیتا ماینر مشهور پلیر ها این بازی قرار است بزودی رایگان شود.

به گفته این اینسایدر مشهور مقدمات برای اجرای فاز آزمایشی رایگان بازی برای ماه میلادی آینده فراهم شده‌است و استودیو بنا بر بازخوردها و نظراتیکه از سوی مخاطبان پس از این تغییر دریافت می‌کند، درباره اجرای کامل یا رها کردن طرح تصمیم خواهد گرفت. به گفته گیمر ها سازندگان در ابتدا قصدداشتند این بازی از اوایل سال ٢٠١٩ میلادی رایگان کنند اما، به دلیل دریافت نکردن بازخوردهای مناسب به طور کلی منصرف شدند.

اجرای این تصمیم از سوی سازندگان تا حد زیادی منطقی است، زیرا که بازی‌هایی نظیر فورتنایت، وارزون ، اپکس و اکثر رقبای پابجی رایگان هستند و ازسوی دیگر مدتی است سطح علاقه‌‌مندی در میان مخاطبان نسبت به این بازی کاهش یافته و باید دید رایگان شدن بازی سبب می‌شود مخاطبان بار دیگر بهآن روی آورند یا خیر.