ظاهراً حجم فایل بازی Call of Duty: Vanguard تنها ۷۵ گیگابایت است

ظاهراً حجم فایل بازی Call of Duty: Vanguard تنها ۷۵ گیگابایت است

درحالی که در ابتدا گفته می‌شد حجم بازی Call of Duty: Vanguard به بیش از ۲۷۰ گیگابایت می‌رسد، فهرست فروشگاه مایکروسافت نشان می‌دهد که برای نصب این بازی به تنها ۷۵ گیگابایت فضای خالی نیاز دارید.

براساس گزارش جدید GamingBolt، با یک نگاه کوتاه به نسخه ایکس باکس بازی Call of Duty: Vanguard در فروشگاه مایکروسافت، می‌توان متوجه شد که برای نصب این بازی تنها به ۷۵ گیگابایت فضای خالی نیاز است. البته هندرسون خاطرنشان کرده که این میزان بسته به منطقه یا ریجن هر بازیکن متفاوت خواهد بود و می‌تواند تا ۱۰۰ گیگابایت نیز افزایش پیدا کند. هندرسون عقیده دارد این حجم ۷۵ گیگابایتی تنها کمپین داستانی بازی را شامل شده و نسخه کامل Vanguard که همه‌ی قسمت‌های چندنفره، زامبی و بتل رویال وازون را در بر می‌گیرد، فراتر از این اعداد خواهد بود.

در هر حال تا زمان اعلام مشخصات سیستم مورد نیاز برای نصب بازی Call of Duty: Vanguard باید منتظر اطلاعات رسمی باقی ماند. بازی کالاف دیوتی ونگارد در تاریخ ۵ نوامبر (۱۴ آبان) برای پی سی، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد. تا انتشار اطلاعات بیشتر با زومجی همراه باشید.

در پایان می‌توانید نظرات خود را در اینباره با ما و سایر کاربران در میان بگذارید.