امکان ساخت تیم شحصی در Fif22

امکان ساخت تیم شحصی در Fif22

گیمرهای فیفا سال‌ها می‌خواستند که بتوانند در بخش Career این بازی به ساخت تیم اختصاصی خود بپردازد. الکترونیک آرتز تایید کرد که شما می‌توانید این کار در بازی فیفا 22 انجام دهید.

اسم تیم خود را بنویسید و نام جایگزینی را از فهرست انتخاب کنید که گزارشگرها با آن به تیم شما اشاره خواهند کرد. تازه می‌توانید یک تیم به‌خصوص را هم به‌عنوان رقیب دیرینه‌ی خود انتخاب کنید تا مثلا سیستم اخبار فوتبالی بخش کریر، به شکل داغ‌تری رقابت بین شما و آن تیم را پوشش بدهد. حتی گزارشگرها نیز داخل مسابقات به سابقه‌دار و سنتی بودن نبرد تیم شما و آن تیم اشاره خواهند کرد. بازیکن می‌تواند از سه رنگ اصلی و چند طرح موجود برای ساخت لباس‌های تیم خود بهره ببرد. این وسط گیمر برای طراحی نماد باشگاه اختصاصی خود امکانات کمتری دارد.

  1. همچنین استادیوم خانگی تیم قابل شخصی‌سازی است؛ از رنگ صندلی‌ها و طرح چمن تا مدل تور دروازه‌ها. شما توانایی انتخاب موسیقی زمان گل شدن توپ در این استادیوم و موسیقی زمان ورود فوتبالیست‌ها به این استادیوم را دارید. همچنین شما مدام توانایی تغییر این موارد را خواهید داشت و حتی می‌توانید سراغ هرکدام از انواع‌واقسام استادیوم‌های حاضر در بازی FIFA 22 بروید و آن را شخصی‌سازی کنید.

همچنین بخش Player Career نیز به ادعای الکترونیک آرتز پیشرفت‌های قابل توجهی نسبت به قبل داشته است و حالا مثلا از کات‌سین‌ها، شروع به کار به‌عنوان بازیکن تعویضی، سیستم نمره‌دهی به مربی، اهداف مشخص‌شده برای هر مسابقه، رشد بازیکن، رده‌بندی از لحاظ توانایی، درخت مهارت‌ها و موارد دیگر پشتیبانی خواهد کرد. همچنین کات‌سین‌های مربوط‌به بخش خریداری و فروش بازیکن نیز با پیشرفت مواجه شده‌اند.

۹
امتیاز سایت ما
۸۵
متاکریتیک
فوتبال بازی
تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۴۰۰
پلتفرم: PC , PS4 , ps5 , xbox one , xbox series x
توسعه دهنده: ea games
سبک: sports