بازی The Last of Us Part 1 در صدر گیشه فروش

بازی  The Last of Us Part 1 در صدر گیشه فروش

مطابق انتظارات و پیشبینی‌ها بازی جدید ناتی داگ خیلی زود توانست Saints Row را کنار بزند و به عنوان صدر نشین این هفته جدول فروش هفتگی بازی در بریتانیا دست یابد. F1 Manager 2022، دیگر بازی تازه عرضه شده در جایگاه چهارم قرار دارد.

با پایان یافتن یک هفته دیگر و جمع آوری اطلاعات و داده‌ها از فروشگاه‌ها سراسر انگلستان و همچنین برآورد فروش دیجیتالی در پلتفرم‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی مختلف، موسسه Gfk بار دیگر اقدام به انتشار آمار فروش بازی‌های ویدیویی طی هفته گذشته در کشور انگلستان نمود. محصول جدید استودیو نامدار ناتی داگ، The Last of Us Part 1 در یک رقابت نزدیک تواسنت به عنوان صدرنشین این هفته جدول فروش در انگلستان دست یابد. میزان فروش فیزیکی این بازی در مقایسه با صدرنشین هفته گذشته، بازی Saints Row تقریبا نصف است. البته لازم به ذکر است Saints Row سه روز زودتر از لست آو آس ۱ در مدت مشابه در دسترس قرار داشته است.

دیگر انجصاری پلی استیشن نیز همچنان به عملکرد خوب خود ادامه می‌دهد. Horizon Forbidden West علی رغم افت ۴۶ درصدی در میزان فروش، درست مانند هفته پیشین در حایگاه دوم قرار گرفته است. جایگاه سوم نیز در اختیار یک بازی تازه عرضه شده است، محصول جدید Digital Eclipse و کونامی، Teenage Mutant Ninja Turtles: The Cowabunga Collection. بازی شبیه ساز مدیریت در مسابقات فرمول یک، F1 Manager 2022 نیز هفته اول عرضه خود را در جایگاه چهارم تجربه کرد.

دو بازی تازه عرضه شده دیگر، Destroy All Humans! 2 – Reprobed و LEGO Brawls موفق به ده رتبه برتر فروش نشدند و اولی در جایگاه ۱۶ و دیگری در جایگاه ۳۰ بازی‌های جدول فروش هفتگی بازی در بریتانیا قرار گرفتند.

شما در ادامه می‌توانید ده عنوان پرفروش هفته گذشته در انگلستان را مشاهده کنید:

۱. The Last of Us Part 1
۲. Horizon Forbidden West
۳. Teenage Mutant Ninja Turtles: The Cowabunga Collection
۴. F1 Manager 2022
۵. Mario Kart 8 Deluxe
۶. Saints Row
۷. Nintendo Switch Sports
۸. LEGO Star Wars: The Skywalker Saga
۹. Pokemon Legends: Arceus
۱۰. Animal Crossing: New Horizons
۸.۳
از دید پلیر های بازی
۹۵
متاکریتیک
آخرین بازمانده از ما یک بازی اکشن ماجراجویی و ترس و بقا با دوربین سوم شخص است. بازیکن کنترل شخصیت جوئل را بدست می‌گیرد، درحالی که در طرف دیگر الی بیشتر توسط هوش مصنوعی بازی کنترل می‌شود؛ هر چند که در بعضی مراحل بازیکن کنترل الی را نیز بدست می‌گیرد.
تاریخ انتشار: خرداد ۱۳۹۲
پلتفرم: ps3 , PS4
توسعه دهنده: Naughty Dog