تاریخ انتشار ‏Pentiment مشخص شد

تاریخ انتشار ‏Pentiment مشخص شد

طبق اعلام رسمی ایکس باکس  Pentiment در تاریخ ۲۴ آبان ۱۴۰۱ (۱۵ نوامبر ۲۰۲۲) برای پلتفرم‌های ایکس باکس و PC عرضه خواهد شد. همچنیناین بازی روز عرضه روی سرویس گیم پس در دسترس خواهد بود.

Pentiment یک اثر ماجراجویی داستان‌محور است که در قرون‌وسطی و قرن شانزدهم امپراطوری رُم، جریان خواهد داشت.

در این بازی، شما نقش آندریاس مالر، هنرمندی را بازی می‌کنید که در دوران ناآرامی‌های اجتماعی در اسکیتوریوم قدیمی Kiersau Abbey کارمی‌کند. در حالی که آندریاس شاهکار خود را به پایان می‌رساند، ناخواسته درگیر یک سری قتل می‌شود که طی ۲۵ سال اتفاق می‌افتد. دهقانان، دزدان،پیشه‌وران، راهبان، راهبه‌ها، اشراف و حتی مقدسین باید مورد تحقیق و بازجویی قرار گیرند تا حقیقت افشا شود.

تصمیم‌گیری درباره‌ی انتخاب‌های آندریاس در این بازی به عهده‌ی بازیکنان است، از سوابق تحصیلی و سبک زندگی او گرفته تا نحوه تحقیق او دربارهقتل. هرکدام از تصمیم‌هایی که او در جریان بازی می‌گیرد و اتهام‌هایی که وارد می‌کند، پیامدهای مهم و مختلفی را به همراه دارد که نسل‌های آیندهجامعه Alpine  را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد.

Pentiment، بازی جدید استودیوی آبسیدین (Obsidian)، در تاریخ ۲۴ آبان ۱۴۰۱ (۱۵ نوامبر ۲۰۲۲) با قیمت ۱۹.۹۹ دلار برای ایکس باکس وان،xbox series x/s و PC (از طریق استیم و PC Game Pass) منتشر خواهد شد؛ اما شما می‌توانید این عنوان را روز عرضه، از طریق سرویس گیمپس نیز تجربه کنید.

اندکی پس از اعلام Pentiment، کارگردان Josh Sawyer گفت که این بازی از نظر مکانیک و ساختار بیشتر شبیه بازی Night of the Woods است تا چیزی مانند Disco Elysium و تقریباً ۱۵ تا ۲۰ ساعت گیم پلی ارائه میدهد.