احتمال معرفی نسخه گران‌تر پلی استیشن پلاس با امکانات بیشتر

احتمال معرفی نسخه گران‌تر پلی استیشن پلاس با امکانات بیشتر

براساس گزارش جدید یوروگیمر، به‌نظر می‌رسد که سونی به‌زودی نسخه‌ای پیشرفته‌تر و گران‌قیمت‌تر از سرویس سرویس پلی استیشن پلاس را معرفی می‌کند که امکانات بیشتری دارد.

اکنون بیشتر از ۱۰ سال از آغاز فعالیت این سرویس می‌گذرد و پلی استیشن پلاس به حدودا ۴۶ میلیون مشترک رسیده است. هر ماه هم بازی‌های ps4 و, ps5 بیشتری به آن افزوده می‌شوند. طی ماه‌های اخیر دیده‌ایم که سونی موارد ارائه‌شده در این سرویس را داخل برخی از کشورها بیشتر از قبل کرد. مثلا مشترک‌های پلی استیشن پلاس در لهستان اکنون به PlayStation Plus Video Pass هم دسترسی دارند که به آن‌ها اجازه‌ی تماشای آنلاین برخی از فیلم‌های سونی پیکچرز را می‌دهد. در آن سو داخل کشور اسپانیا می‌بینیم که علاوه‌بر همه‌ی بازی‌های هر ماه پلی استیشن پلاس، تقریبا هر دور یک بازی مستقل هم توسط PlayStation Talents روی سرویس قرار می‌گیرد.

حالا گزارش جدید می‌گوید که سونی قصد معرفی یک پلی استیشن پلاس گران‌تر و پرامکانات را دارد که مثلا یکی از مواردی که روی آن قرار می‌گیرد، اشتراک Crunchyroll خواهد بود. سونی صاحب فیلم‌ها و سریال‌های فراوانی است. اما به‌تازگی با در اختیار داشتن فانیمیشن، کرانچیرول و Aniplex تبدیل به یک غول در جهان انیمه‌ها شد. پس واضح است که اگر اشتراک پیشرفته‌تر پلی استیشن پلاس معرفی شود، این شرکت می‌تواند مواردی فراتر از بازی‌های بیشتر را هم به آن بیافزاید. بالاخره در جهان سرگرمی کم نیستند افرادی که هم از تجربه‌ی بازی‌های ویدیویی و هم از تماشای انواع‌واقسام محتواهای سینمایی و تلویزیونی لذت می‌برند