مشخصات سیستم مورد نیاز بازیHogwarts Legacy

مشخصات سیستم مورد نیاز بازیHogwarts Legacy

پس از انتشار یک تریلر جدید در شب افتتاحیه رویداد Gamescom 2022، استودیو آوالانچ از مشخصات سیستم مورد نیاز بازیHogwarts Legacy و سیستم پیشنهادی بازی رونمایی کرد. این عنوان روی رایانه‌های شخصی به ۸۵ گیگابایت فضا نیاز دارد.

پس از نزدیک به دو سال سکوت خبری و ایجاد انتظار و هایب بیشتر، چه برای طرفداران جهان هری پاتر و چه برای طرفداران محصولات استودیو آوالانچ،بالاخره در شب افتتاحیه رویداد گیمزکام شاهد انتشار یک تریلر نسبتا طولانی بودیم. در کنار این تریلر سازندگان اطلاعات کلیدی و مهمی را درباره جهانو گیم‌پلی بازی Hogwarts Legacy را با مخاطبان به اشتراک گذاشتند. اواخر سال جاری قرار است این عنوان راهی بازار شود و هر چند زمان نسبتازیادی تا انتشار آن باقی مانده، استودیو آوالانچ از مشخصات حداقل سیستم و سیستم پیشنهادی برای اجرای بازی روی PC رونمایی کرد. استفاده ازSSD برای پالا بردن سرعت پردازش در حداقل سیستم مورد نیاز توصیه می‌شود و سیستم پشنهادی یک الزام است.

حداقل سیستم مورد نیاز بازی Hogwarts Legacy شامل پردازنده Intel Core i5-8400 یا AMD Ryzen 5 2600 یا معادل آن‌ها است. کارتگرافیک GeForce GTX 1070 یا AMD RX Vega 56 در چنین سیستمی مورد نیاز است و هشت گیگابایت RAM جداقل رم برای اجرای بازیاست. به گفته سازندگان با چنین سیستمی می‌توان بازی را روی پایین‌ترین تنظیمات گرافیکی و با رزولوشن ۱۰۸۰p و شصت فریم بر ثانیه اجرا کرد.

برای اجرای بازی روی تنظیمات پیشنهادی به پردازنده Core i7-8700 یا AMD Ryzen 5 3600 به همراه ۱۶ گیگابایت رم نیاز است. کارت گرافیکGeForce 1080 Ti یا AMD RX 5700 XT بخشی از سیستم است. این سیستم توانایی اجرای بازی با رزولوشن ۱۰۸۰p و شصت فریم بر ثانیهروی تنظیمات گرافیکی High-Quality را دارد. هنوز مشخصات سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی با رزولوشن ۱۴۴۰p رزولوشن ۴K اعلام نشده‌است.