اخبار جدید Pes

اخبار جدید Pes

کونامی به‌تازگی به این موضوع اذعان کرده که بازی جدید eFootball در زمان عرضه از خیلی جهات شبیه به یک نسخه دمو است.

بازیکنان برای اینکه به حالت‌های دیگری دسترسی داشته باشد، باید پول پرداخت کنند. همچنین حالت‌هایی مانند Master League هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارند و فعلا فقط می‌دانیم که قرار است در ماه‌های پس از عرضه‌ی eFootball به این بازی اضافه شوند. باتوجه‌به این موارد، خیلی از طرفداران PES اعتقاد دارند که eFootball در زمان عرضه تنها یک دمو است.

حال کونامی این موضوع را تایید می‌کند. آن‌ها در حساب کاربری رسمی eFootball در توییتر می‌نویسند: «از خیلی جهات بله؛ [این بازی هنگام عرضه شبیه به یک نسخه‌ی دمو خواهد بود.] ما می‌خواهیم بازیکنان هرچه زودتر eFootball را تجربه کنند و به همین خاطر بازی را با تعداد کمتری تیم و حالت قابل بازی منتشر خواهیم کرد. جزئیات بیشتری در آینده اعلام خواهند شد.» کونامی همچنین بر این موضوع تاکید کرده که eFootball هنگام عرضه دارای خریدهای درون‌برنامه‌ای نخواهد بود و بازیکنان تنها به همان مچ‌های Exhibition درسترسی خواهند داشت.

این‌طور که به‌نظر می‌رسد، eFootball قرار نیست مانند بخش MyClub بازی‌های PES، به‌طور آشکار از ارزهای درون بازی در بخش Team Building استفاده کند (بخش تیم بیلدینگ در eFootball جایگزین MyClub خواهد شد که در بازی‌های PES وجود داشت). کونامی در این خصوص می‌گوید: «بازی‌های قبلی دارای «المان‌های بخت‌آزمایی» بودند؛ ولی در eFootball با استفاده از Match Pass می‌توانید بازیکن مورد‌ علاقه‌ی خود را معرفی کرده و او را به‌دست آورید. Match Pass سیستمی است که براساس مچ‌هایی که بازیکن انجام داده، به او آیتم‌هایی می‌دهد. همچنین در eFootball هم مچ پس رایگان وجود خواهد داشت و هم نوع پولی.»

eFootball قرار است پاییز امسال برای Ps5 Ps4 , xbox series s /x pc xbox oneمنتشر شود. همچنین نسخه‌ی اندروید و iOS آن نیز پس از نسخه‌های کنسولی منتشر می‌شود. البته کونامی درباره‌ی اینکه eFootball برای نینتندو سوییچ نیز منتشر خواهد شد یا خیر، حرفی نزده است.

نظر شما کاربران زومجی درباره eFootball و وضعیت هنگام عرضه‌ی آن چیست؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

--
نمره داده نشده
--
متاکریتیک
هر ساله شاهد انتشار بازی در ماه سپتامبر میلادی و شهریور خورشیدی بوده ایم. در واقع در طی دو دهه اخیر، هیچوقت این ماه عقب و جلو نشده است. اما با توجه به اینکه نسخه سال 2022 بازی فوتبالی پس قرار است انقلاب جدیدی به پا کند و اولین نسخه نسل نهمی می باشد و از همه مهم تر خیلی وقت نیست که روی ساخت آن کار می کنند، باید انتظار هرگونه تغییر در تاریخ انتشار بازی را داشته باشیم.
تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۴۰۰
پلتفرم: PC , PS4 , ps5 , xbox one , xbox series x
توسعه دهنده: konami
ناشر: konami
سبک: sports