رییس استدیو Blizzard این شرکت را ترک کرد

رییس استدیو Blizzard این شرکت را ترک کرد

آقای جی. آلن برک (J. Allen Brack)، رئیس استودیو Blizzard که به مدت چهارده سال مشغول همکاری با این شرکت بود، از کمپانی جدا شد تا به دنبال موقعیت‌ها و فرصت‌های جدید برود. خانم جنیفر اونیل (Jen Oneal) و آقای مایک یی‌بارا (Mike Ybarra) به صورت مشترک سمت وی را به عهده می‌گیرند. برای اطلاع از آخرین خبرها با gameboyهمراه باشید.

شرکت اکتیویژن در اطلاعیه خود اعلام کرد آقای جی. آلن برک (J. Allen Brack) که چندین سال ریاست استودیو بلیزارد را بر عهده داشت، از این کمپانی جدا می‌شود تا “به دنبال موقعیت‌ها و فرصت‌های جدیدی برود.” وی از سال ۲۰۰۶ عضو استودیو بلیزارد شده بود و از سال ۲۰۱۸ به این رئیس در این شرکت فعالیت کرده بود.

خانم جنیفر اونیل (Jen Oneal) و آقای مایک یی‌بارا (Mike Ybarra) زین پس به صورت مشترک رئیس استودیو Blizzard خواهند بود. خانم اونیل که ریاست استودیو Vicarious Visions ( سازنده نسخه ریمیک crash n sane trilogy) را در کارنامه دارد، پس از ادغام این استودیو با سایر استودیوهای زیر مجموعه اکتیویژن مقام معاونت اجرایی را در شرکت اکتیویژن عهده دار بود. اوایل سال میلادی جاری اکتیویژن اعلام کرد ایشان نقش مهمی را در تبیین راهبرد برای فرنچایز‌های Diablo و Overwatch ایفا می‌کند.

آقای یی‌بارا در ابتدا به عنوان معاون اجرایی به شرکت اکتیویژن ملحق شد و در ماه نوامبر ۲۰۱۹ به مدیریت بخش پلتفرم و تکنولوژی شرکت منصوب شد. ایشان سالیان متمادی در مایکروسافت مشغول به کار بوده‌است و اکثرا پست‌های مهم و اجرایی را عهده دار بوده‌است.

این تغییر مدیریتی در اوج جنجال‌ها و چالش‌هایی حقوقی اکتیویژن صورت گرفته‌است و ممکن است جدا شدن آقای برک بی‌ارتباط با این حواشی نباشد.