مشخصات سیستم مورد نیاز بازی Saints Row

مشخصات سیستم مورد نیاز بازی Saints Row

در فاصله کمتر از یک هفته تا عرضه محصول جدید Volition، این استودیو از مشخصات حداقل سیستم مورد نیاز بازی Saints Row و سیستمپیشنهادی بازی رونمایی کرد. این عنوان به ۵۰ گیگابایت فضای آزاد برای نصب نیاز دارد.

نسخه ریبوت مجموعه Saints Row یکم شهریور ماه (۲۳ام آگوست) روانه بازار می‌شود و آنطور که از گفته‌های سازندگان و نمایش‌های بازی برمی‌آیدظاهرا با یکی از بهترین نسخه‌های مجموعه طرف هستیم. نسخه‌ای که می‌توان رضایت طیف وسیعی از مخاطبان و طرفداران را به خود جلب کند و حتیباعث جذب شدن افرادی بیشتری به مجموعه شود. در فاصله چهار روز به عرضه بازی، استودیو Volition در وبسایت رسمی از مشخصات سخت افزاریبرای اجرای روی حداقل کیفیت تا بهترین کیفیت بصری ممکن رونمایی کرد.

مشخصات سیستم مورد نیاز بازی Saints Row برای اجرای بازی روی کیفیت پیشنهادی شامل پردازنده Intel Core i7-6700k یا AMD Ryzen 5 1500X است. کارت گرافیک بازی باید حداقل GTX 1070 یا Radeon RX 5700 یا هم رده آن‌ها باشد. چنین سیستمی با داشتن ۱۲ گیگابایت رممی‌تواند بازی را با رزولوشن ۱۰۸۰p و شصت فریم بر ثانیه اجرا کند. برای اجرای بازی با رزولوشن ۱۴۴۰p و شصت فریم بر ثانیه مخاطبان باید دارایپردازنده Core i7-10700K یا Ryzen 5 5600X، شانزده گیگابایت رم، کارت گرافیک RTX 2080 یا Radeon RX 6700XT باشند.

در نهایت برای آن دسته از مخاطبان که تنها به تجربه بازی‌ها روی تنظیمات Ultra مشغول می‌شوند، استودیو Volition پردازنده Core-i5 12600 یاRyzen 7 5800X، شازنده گیگابایت رم، کارت گرافیک RTX 3080 Ti یا Radeon RTX 6800XT به همراه ۱۲ گیگابایت رم مجازی را پیشنهادمی‌کند. این سیستم امکان اجرای بازی روی رزولوشن ۴K و شصت فریم بر ثانیه را فراهم می‌آورد.

در نهایت تمامی سیستم‌های اشاره شده به ۵۰ گیگابایت فضای خالی و ویندوز ۱۰ شصت و چهار بیتی نیاز دارند.